Tapahtumat

Hortoklubi on tapahtuma, jossa tavataan alan ihmisiä, joita ei arkena tapaisi, ja vieraillaan kohteissa, joihin ei muuten tulisi lähdettyä. Hortoklubiin osallistuminen on jäsenille maksutonta. Edellisinä vuosina Hortoklubeja on järjestetty vuoden ympäristörakenteiksi valituissa puistoissa, joissa osallistujat ovat kokoontuneet yhteiselle piknikille. Hortoklubeissa näkee uutta ja tutustuu uusiin ihmisiin - siksi kannattaa osallistua!

Tammiseminaari on perinteinen talviluentopäivä, jossa pureudutaan valittuun aiheeseen eri ammattilaisten näkökulmasta.

Hortonomien Yhdistys ry valitsee vuosittain ansioituneen hortonomin Vuoden Hortonomiksi. Valinnassa painotetaan saavutuksia työelämässä, näkyvyyttä omalla alalla ja tervettä ammattiylpeyttä. Tunnustuksen tavoitteena on kannustaa työelämässä eteenpäin. Viime vuosina yhdistys onkin pyrkinyt huomioimaan ja nostamaan esille erityisesti nuoria hortonomeja. Selaa edeltävien vuosien valintoja sivun vasemmasta laidasta löytyvältä välilehdeltä!

Heinäkuu 2019

Ei tapahtumia
Heinäkuu 2019
27 1 2 3 4 5 6 7