Liittyminen

Yhdistykseen voi liittyä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen hortonomienyhdistys@gmail.com.

Kirjoita viestiin nimesi lisäksi osoite ja oletko jäsen vai opiskelija- tai eläkeläisjäsen. Jos olet opiskelija, ilmoita myös arvioitu valmistumisvuotesi. Jäsenmaksut lähetetään kaikille jäsenille vuosikokouksen jälkeen keväällä. Kunkin vuoden jäsenmaksu vahvistetaan vuosikokouksessa. Jäsenmaksut 2022 ovat 28€ jäsenille ja 13€ opiskelija- ja eläkeläisjäsenille.

Jäsenmaksu oikeuttaa alennukseen tammikurssin hinnasta. Tammikurssille saavat osallistua jäsenhinnoin myös uudet jäsenet. Jäsenet saavat hakea yhdistykseltä stipendejä ammattitaidon kehittämiseen, kun henkilö on ollut yhdistyksen jäsenenä 3 vuotta. Myös opiskelijaryhmät voivat hakea stipendiä. Stipendirahaston tarkemmat säännöt löytyvät etusivun alalaidassa olevasta linkistä.

Lisäksi jäsenet saavat kaksi kertaa vuodessa ilmestyvän Hortonomi-lehden, josta löytyy kuulumisia Hortonomien Yhdistyksen tapahtumista ja muista ajankohtaisista aiheista.