Hortoklubi Seinäjoki

21.8.2020 klo 13:00

Lakeuden Risti. Kuva Jukka Kontkanen.

Vuoden ensimmäinen Hortoklubi suuntautuu Seinäjoen srk:n alueille puistopäällikkö Esko Karttusen johdolla

Hortonomien Yhdistys ry järjestää 21.8.2020 Hortoklubin eli puistokävelyn Seinäjoelle. Tutustumme iltapäivän aikana Seinäjoen seurakunnan kohteisiin Vuoden hortonomi 2020 Esko Karttusen johdolla. Kokoontuminen Matkakeskuksessa (Valtionkatu 1.) 13:00, R-kioskin lähistöllä. Siirtyminen kohteisiin tapahtuu kimppakyydein. 16:00 alkaen ruokailemme Hotelli-Ravintola Almassa, Ruukintie 4, matkakeskuksen vieressä. Tilaisuus on tarkoitettu Hortonomien Yhdistys ry:n jäsenille.

Ilmoittautumiset osoitteeseen hortonomienyhdistys@gmail.com 16.8.2020 mennessä. Ilmoittautumisen yhteydessä voi ilmoittaa mahdollisen erikoisruokavalion. Poikkeusoloista johtuen paikkoja on rajoitetusti.