Uusi johtokunta

22.3.2018

Hortonomien Yhdistyksen vuosikokous järjestettiin maaliskuussa Helsingissä Hotelli Seurahuoneella. Kokoukseen osallistui reilu kymmenen yhdistyksen jäsentä ja johtokunta sai uusia toimijoita, kun toimesta jättäytyi pois kolme henkilöä.

Hortonomien Yhdistyksen johtokunnan puheenjohtajana jatkaa Terho Marttila. Marttila aloittaa toisen kautensa HY:n puheenjohtajana.

Vuoden 2017 johtokunnasta erovuorossa olevista jäsenistä jättäytyi pois kaksi jäsentä ja yksi varajäsen. Mm. pitkään johtokunnan jäsenenä ja yhdistyksen puheenjohtajanakin toiminut Tellervo Sumanen jäi pois johtokunnasta.

Uusiksi jäseniksi johtokuntaan liittyivät Maarit Elo-Valente ja Paula Tuurnala ja varajäseneksi Jaana Uusitalo. Johtokunnan toiminnassa jatkavat myös Tiina Uusitupa, Matti Lindgren, Katja Wallin, Emmi Turkki ja varajäsen Lotta Mäkinen. Yhdistyksen johtokunnan ulkopuolisena varainhoitajana jatkaa Eila Sihvola.

Lue lyhyet esittelyt lopuista/uusista johtokuntalaisista seuraavassa Hortonomi-lehdessä (edellisessä numerossa esiteltiin osa vuoden 2017 johtokuntalaisista).